TOKIO HOTEL is the BEST
~HALLO~si eres fans TOKIO HOTEL registrate aqui..no te costa nada~kusses
Lista Forumurilor Pe Tematici
TOKIO HOTEL is the BEST | Reguli | Inregistrare | Login

POZE TOKIO HOTEL IS THE BEST

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil amy70
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 59 ani
TOKIO HOTEL is the BEST / •°•Versuri•°• / Tokio Hotel - Hilf mir fliegen Moderat de Hanny_Por'~, Nyappy Chan, mag_483, shosho, ˜♥BiLl lOvEz ZuZ♥˜
Autor
Mesaj Pagini: 1
Алексa
Administrator

Din: Lumea Perversiunilor
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1187
Ich bin hier irgendwo gelandet
Kann nicht mehr sagen, wer ich bin
Hab' die Erinnerung verloren
Die Bilder geben keinen Sinn
Bring mich zurück, bring mich nach Haus
Ich schaff's nicht allein hier raus

Refrain:
Komm und hilf mir fliegen
Leih mir deine Flügel
Ich tausch sie gegen die Welt
Gegen alles, was mich hält
Ich tausch sie heute Nacht

Gegen alles, was ich hab

Erzähl mir alle Lügen
Mach es so, dass ich es glaub
Sonst krieg ich keine Luft mehr
Und diese Stille macht mich taub
Nur graue Mauern und kein Licht
Alles hier ist ohne mich

Refrain:

Ich find mich hier nicht wieder
Erkenn mich selbst nicht mehr
Komm und zieh mich raus hier
Ich gib alles dafür her
Ich hab Fernweh
Und will zurück
Entfern mich immer weiter
mit jeden Augenblick

Ich bin hier irgendwo gelandet

Refrain: x2

Gegen alles, was ich hab
Gegen alles, was ïch hab


_______________________________________
Алексa навсегда!


pus acum 17 ani
   
Алексa
Administrator

Din: Lumea Perversiunilor
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 1187
.:: Tokio Hotel - Hilf mir fliegen (romana) ::.

Am aterizat aici undeva
Nu mai pot spune cine sunt
Mi-am pierdut memoria
Pozele nu au niciun sens
Du-ma inapoi
Du-ma acasa
Nu reusesc aici singur

Refren
Vino si ajuta-ma sa zbor
Imprumuta-mi aripile tale
Le dau la schimb pentru lume
Pentru tot ceea ce am
Le dau la schimb in noaptea asta
Pentru tot ceea ce am

Spune-mi toate minciunile
Fa-ma sa cred in ele
Nu mai pot respira
Iar tacerea ma asurzeste
Doar pereti gri si nicio lumina
Tot ce e aici e fara mine

Nu ma mai regasesc aici
Nu ma recunosc
Vino si ajuta-ma sa ies de aici
As da orice pentru asta
Mi-e dor de casa
Si vreau sa ma duc inapoi
Ma distantez tot mai mult
Cu fiecare secunda


_______________________________________
Алексa навсегда!


pus acum 17 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la